szpulki

szpulki

wtorek, 16 grudnia 2014

Uszytka nr1. cz.2 czyli jak uszyć

Macie ochotę uszyć sobie taki plecaczek? Dla chcącego nic trudnego :) 



tak wyglądają szablony, oczywiście można je sobie modyfikować w zależności od gustu, mogą być w wielkości jakiej chcecie, ale należy pamiętać zeby dodać na szwy i założenia  
klapę można wyciąć pojedynczo podwójnie zależy od tego czy chcecie zeby pod spodem był taki sam materiał czy podszewka, u mnie jest podszewka a wygląda to tak :

do czego jeszcze podszewka?
patki 2xd
dół 1x
boki+przód 1x
 ale to nie wszystko, aby wzmocnić dół, plecy, klapę oraz szelki potrzebna jest flizelina wzmacniająca takiej jak używamy do podklejenia pasków 

kieszeń z przodu: 

kieszeń z boku: 

sposób zamocowania szelek u dołu: 


sposób przyszycia szelek u góry
przykładamy klapę na nią układamy uchwyt i stębnujemy aby wszystko było stabilnie następnie układamy szelki i również stębnujemy, aby estetycznie wykończyć w miejscy wszycia szelek przyszywamy kwadracik który wszystko ładnie zakryje :



na koniec podszewka :)
podszewka ma to do siebie ze wcale nie musi pasowac do danej rzeczy, możemy użyć kontrastującej lub w jakieś wzorki i efekt będzie równie dobry jak nie lepszy :


Na koniec jeszcze tylko w zakładzie kaletniczym nabiłam oczka i napy, Oczywiście możecie użyć zapięć jakie chcecie.
Mam nadzieję że kogoś udało mi się zainspirować :)

2 komentarze:

  1. a właśnie się rozglądałam za Łucznikiem :( to co polecasz, tak do 300 zł? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisze ci na twoim blogu w komentarzu pod najnowszym postem jakie polecam :)

    OdpowiedzUsuń