szpulki

szpulki

niedziela, 8 lutego 2015

nudne rzeczy szyciowe dlatego cisza

Ostatnio nic ciekawego nie szyłam, jedynie miałam do przerobienia leginsy dwie pary a konkretnie chodziło o wycięcie dziury na piętę i skrócenie oraz dwie pary spodni jeansowe i dresowe i tez skrócenie i podłożenie nogawek. Tak bez szału ale cóż. Niedługo koniec ferii więc w szkole pewnie zacznę szyć coś poważniejszego. 

Mam już materiały do cospleya a jest to 100% len koloru ciemny brąz na żakiecik i ciemnozielona dzianina na pelerynę.
O pelerynie nie wspominałam w poprzednich postach bo tak jakoś wyszło :) 

Tak wiem, że ostatnio cisza ale byłam trochę zajęta bo jestem w trakcie kursu na prawo jazdy :) 

Niedługo wrzucę zdjęcia materiałów na pelerynkę i żakiet. Mam w planach kupić overlock to się wam pochwale zakupem. Liczę, że w niedługim czasie to nastąpi, 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz